• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

20 Haziran 2013

IT S A GIRL THING

12 yorum:
 

Gerçek şu ki insanları sevmek önce kendini sevmekle başlar. Kendine saygın varsa başkalarının başının üstünde yeri vardır. Bir tanıdığımızın dediği üzere birlik ve beraberliğe en ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde; milli kardeşlik bilinci ve duygusu içerisinde, cehalete mahal vermeden parlak bir nesil yetiştiren toplum bireyleri olmamız gerek. Farklı düşünenleri soyutlamak ve onlara bilenmek yerine nazikçe fikrimizi beyan edebiliriz aksini yapanların art niyetli olduğu şüphesiz. Bütün belirsizlik ve kaos içinde yetiştirmemiz gereken işler, sorumlu olduğumuz kişiler var. Dolayısıyla iletişimi bölmemek, mutluluğu eksik etmemek için gülümsemenizi gizlemeyin, tebessüm çok önemli. 

Böyle iyi niyetlerle başladığım bir günün kombini daha neşeli olamazdı. Yeni sezon Twist mavi eteğim ve Oxxo'da denemeden rengine bayılıp aldığım topuklularla rengarenk çantam mutluluktan düşman çatlatıyor.









 

 


Gömlek - Shirt : H&M
Portföy - Cluthc : Accesorize
Ayakkabı - Heels : Oxxo
Etek - Skirt : Twist
Bileklik - Bracelet : Desa


12 yorum:

  1. yine ve yine çok güzelsiniz bayılıyorum sitenize sizin bu yaz tatile gidemiyoz biz artık sizlerden bekliyoz resimler tatil kum güneş deniz olursa tabi gitmiş gibi olalım en azından resimlere bakarakta olsa hoş oluyor çok beğenerek izliyorum sizi

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun yine. etek çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. Renkler şahane ayrıca clutch çok çok güzeeel :)

    YanıtlaSil
  4. beautiful outfit :) Loev your pictures!

    YanıtlaSil
  5. Eteğin rengi ve kesimi muhtesem harika görünüyorsun!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba blogunu cok begendim cok güzel kombinlerin var ve en yeni takipcinim benim de moda blogum var beklerim ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyorsun :) bloğunu tesadüfen buldum kombinlerin çok hoş :) hemen takibe aldım...seni de beklerim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/07/welcoming-summer.html

    YanıtlaSil
  8. Adsız kıskanç yorumları yayınlamıyorum. Blog ilham alanlar için, bloga bakıp sahip olamadıkları yüzünden fesatlıktan çatlayanlar için değil maalesef. Begenmeyen bakmaz mesela ;) ayrıca burası sevgilisiyle problemi olanların hıncını alma yeri değil zira benim muhtesem bi ilişkim var, çalış senin de olur :))))

    YanıtlaSil

Make comment