• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

30 Mayıs 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

Hiç yorum yok:
 
Instagram'da geçtiğimiz hafta diye title yapsamda bu çok sembolik bir hal aldı, instagram fotoğraflarını neredeyse 3 haftada bir yayınlamaya başladım. Bu birkaç hafta sosyal etkinlikler tüm hızıyla devam etti, hiç bir gün evde dinlenemedim ve sabah geç kalkamadım. Hep koltukta uzanıp tek başıma film izleme hayali kuruyorum aylardır :) Neyse ki önümüzdeki hafta cuma günü Alaçatı'ya gidiyoruz !


The Sofa Hotel'de Molped etkinliğinde Öteki dünyalı olarak bildiğiniz Meriç'le çok eğlendik.

Galata Lomography'de illüstratörler fotoğraflarımızı sanat eserine dönüştürdüler #clashmyphoto

 Tepebaşı Curcuna açılış etkinliğinde 
Yeşilköy sahilinden Aqua Florya'ya ulaşıp Starbucks'ta roastbeef sandwich, blueberry muffin ve latte pazar sabah kahvaltısı için ideal.
 Çiçekleri çok çok çok seviyorum
 Fatih'le 4. yılımızı kutlamak için Zuma'daydık
 Conakers ayakkabılar :)
 Rooibos tea House Cafe'lerde !

Geçen yıl balayında çektiğim en sevdiğim karelerden biri. Yüzen çarşı.. Uzakdoğu'yu çok özledim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment