• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

30 Haziran 2014

WALKING ON A DREAM

3 yorum:
 
Geçtiğimiz cuma günü işleri bir kenara bırakıp biraz gezmek istedik ve bir süredir görmeyi arzuladığım Atatürk Arboretum'una gittik. Bilimsel araştırmalar amacıyla biraraya getirilmiş, yaşları ve orijinleri belli çoğunluğu ağaç olan bitki taksonları bir nevi açık müze gibi gezilip görülebiliyor. Her yerin tertemiz düzenli olması ve içeriye yiyecek alınmaması çok sevindirici. Göl kenarı öyle romantik ki mutlaka gidip görmeniz gerek.

Christian Louboutin ayakkabılarımı ripped jeans ile kombinledim ve Zara'dan son zamanlarda en beğendiğim clutchı kullandım.

We left all the things aside last Friday and visited Ataturk Arboretum where I was planning to see for quite some time. The trees have certain origins and ages can be seen as open museum.  I combined my new Christian Louboutin heels with ripped jeans from Mango and got Zara clutch 

Üst - Top : Mango (new season), Kot - Jeans : Mango, Ayakkabı - Heels : Christian Louboutin (so kate), Portföy - Clutch : Zara, Gözlük - Shades : Tom Ford, Yüzük - Ring : Mango (new season), Bileklik - Bracelet : Mango 













3 yorum:

  1. Kendileri saka bence ahaha aptala bak blog cekimi herhalde bu.

    YanıtlaSil
  2. Sildim bile :))) öldürücü topuklularla geziyorum sanmştr belki naapsın işi yoktr falan başka ne biliyim

    YanıtlaSil