• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

25 Ocak 2015

HAMILELIGIMIN 5,5. AYI

 
Thailand'dan döndüğümden beri uyku düzenim çok bozuldu, erken saatlerde kalktığım için akşam olmadan yorulup bitkin düşüyorum. Cumartesi günü biraz hava almak için Maçka Parkı'nda yürüyüş yaptık, güneşli son günlerin tadını çıkardık.  

Hamileliğimde 5,5 ayı geride bıraktım, toplam 2 kg aldım. Doktorum bu haftalardan sonra kilo almaya başlayacağımı söyledi fakat önümüzdeki 1 ay boyunca sadece 2 kg daha almama izin verdi. Hala göbeğin yok mu ? Nasıl kilo almıyorsun diye sorular geliyor. Göbeğimin çok fazla çıkmamasının nedeni boyumun uzun olması ve biraz da genetik olabilir. Eminim önümüzdeki aylarda fazlasıyla büyüyecektir. Günde 3 litreye yakın su ve 1-2 bardak süt içiyorum, haftada iki kere balık yiyorum, düzenli protein almaya dikkat ediyorum, bol bol meyve yiyorum ve özellikle bu soğuk havalarda gribe yakalanmamak için C vitamini içeren mandalina ile kiviyi fazlasıyla tüketiyorum. Sebze yemeye de dikkat ediyorum. Aşırıya kaçmadan tatlı da yiyorum. Sadece kahve içmiyorum. Kısacası canımın istediği birçok şeyi yiyorum fakat çok iyi kahvaltı ettiğim için diğer öğünlerde li porsiyonlarım yarı yarıya azaldı. Tabi ki Folik Asit + B12 + Demir içeren kapsul ve balık yemediğim günlerde balık yağı hapı alıyorum. Bebeğimiz şuan oldukça sağlıklı, nazar değmesin :)

Wearing

Tayt - Leggins : Penti (new season), Ayakkabı - Sneakers : Adidas Stan Smith, Ceket - Jacket : Mango (new season), Eşarp - Scarf : Zara