• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

28 Mart 2015

INSTA LATELY

Hiç yorum yok:
 
Baharın kendini az da olsa hissettirdiği son günlerde sabahları Pepe'nin bizi güneş doğar doğmaz uyandırması sebebiyle erken kalkmaya çok alıştık. Günü doyasıya yaşamak varken öğlen kalkanları hiç anlamam zaten. 

Hamileliğimin 29. haftasındayım bu fotoğrafta. 

 Küçük değişimlerle büyük mutluluklar.. Papia lansman kahvaltısı



Pazar kahvaltısına giderken spor şıklık




 Geçtiğimiz ay yağan karla birlikte ailece çok güzel vakit geçirdik, hem İstanbul'da hem Uludağ'da karın tadını çıkardık.



Sevgililer Günü dolayısıyla Elite World Hotels şefi ile en sevdiklerimize pasta yaptık


Geçtiğimiz gün Pantene'in yüzü Bergüzar Korel ile kahvaltı lansmanı için Les Ottomans Hotel'de biraraya geldik.

 Avon'un cennet çiçeği tohumlarıyla geliştirilen yeni ürünü Nutra Effects'in Çırağan'da ki lansmanında terrarium workshopu harikaydı !


Eskiden spontane olarak da çiçek alınırdı ama artık özel günlerde geliyor bu çiçekler. Dolayısıyla çiçeklerimi kendim alıyorum ?!



Son olarak her ne kadar bir sonbahar kızı olsam da  tüm mevsimleri ayrı ayrı yaşamayı çok sevdiğimi sık sık belirtiyorum. Fakat 30. haftanın içinde bulunduğum hamilelikten dolayı oldukça heyecanlıyım ve bir an önce oğlumuza kavuşmayı, onunla vakit geçirmeyi çok istiyorum. Tabii sonrasında normal hayatıma, eski kiloma dönmek için de sabırsızlanıyorum.Yaz hayalleri öyle güzel ki !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment