• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Haziran 2012

A LITTLE BIT OF SICK TODAY

Hiç yorum yok:
 
Geçen hafta hep klimalara maruz kalıp, dün de akşam yemeği için İstinyePark'ta bulunduğumdan cumartesi sabahına yorgun üstelik grip olarak uyandım. Ama grip olmak bugünkü programımı engellemedi. Önce babama hediye almak için AVM'ye uğradım ve arada kendime de alışveriş yaptım ordan kuaföre gidip güzelleştim sonrasın da Nişantaşı House Hotel'de Buse Terim'in Buse's pop-up store etkinliğine katıldım. Ordan da GalataModa'ya gidip yerli tasarımcılarımızın koleksiyonlarına göz attım. Şimdi ise klasik müzik dinleyip, boğazım için düzenli olarak pastil alıyorum :) İyi haftasonları...

I had a cold because of the climates at office also dinner at Istinye park yesterday evening, I wake up very tired and even sick this morning. But being flu didn t avert me for doing today's programme. Firstly I went to a shopping center to get gift for daddy and by the way I bought something for myself. Then I attained to my coiffeur date, after being beautiful participated to Buse Terim's pop-up store event at Nisantasi House Hotel. As I informed you a couple days ago, there s a fest for Galatamoda for checking Turkish designers' collections. And now I m listening classical music and getting pastille regularly for my throat :)



Kot şort ve kolye Bershka'dan. Bu sezon bir sürü kolye aldım.
Denim short and necklace from Bershka. I had many necklaces in this season.


Versace Crystal Noir yeni parfümüm.
New baby Versace Crystal Noir


Alexander Wang çantayı Beymen'de yalnız başına sahiplenilmeyi beklerken gördüm ve aldım.
I ve seen Alexander Wang bag at Beymen while waiting to be owned and I got it.


Buse Terim'in etkinliğinde chain reaction marka zincirli kolye aldım. Sırt dekoltesini çok seviyorum bu kolyeyi bol bol takacağım.
I bought chain necklace, brand name is Chain reaction, from Buse Terim's event today. I ll wear it a lot that I love shoulder decolte.


İyi akşamlar Cheesecake'i
Good evening cheesecake.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment