• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

15 Ekim 2012

ISTANBUL FASHION WEEK 1.DAY

1 yorum:
 
Cumartesi gecesi 4 günlük Istanbul Fashion Week koşturması nihayet bitti. Blogumla birlikte etrafımdaki insanlarla da hiç ilgilenemedim çünkü çoğu defilelere girip after party lerde bulununca kalan zamanımda da uyudum. İlk günden beri çoğu defilede bulundum, hemen hemen tüm tasarımcılarla tanıştım, yeni arkadaşlar edindim yani benim için yorucu ama son derece keyifli geçti diyebilirim. 
 
Ayrıca ilk gün defilelerden sonra Dilek Hanif'in "inspired by Minnie Mouse" koleksiyonu Pera Palas Hotel'de tanıtıldı.
 
Finally Istanbul Fashion Week is over concerning last saturday night. I couldn t check my blog and see my friends as well because I slept after shows and parties. I almost see all shows, met some designers, had new friends I mean it was very tired but had pleasure every moment I have been in there.
 
Dilek Hanif's "inspired by Minnie Mouse" collection was at Pera Palace Hotel as party on first day.
 
 



             


 




 
 
Gömlek - Shirt : Acne
Şort - Shorts : Stradivarius
Ayakkabı - Heels : Christian Louboutin
Çanta - Bag : Alexander Wang
 
 

1 yorum:

  1. Ayakkabılarına bayılmıstm canım ılk gunku kombınınde supermıs muck:)

    YanıtlaSil

Make comment