• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

9 Eylül 2013

WELCOME BABY PARTY

2 yorum:
 
Geçirdiğim haftasonunu yağmurdan sonra çıkan gökkuşağını yakalamaya benzetebiliriz. Cumartesi gri ve sefil, pazar ise oldukça renkliydi. Dün sevgili arkadaşım Duygu Şenyürek'in bebeği için düzenlediği Hoş geldin Okan partisinde, La Misura'daydık. Herşey harikaydı, Okan bebek ise dünya tatlısı.. Arkadaşların bebeklerine bayılıyorum, onları uzaktan sevmek aşkların en güzeli :) 
 
Serinleyen havanın etkisiyle yavaş yavaş sonbahar parçalarını dolabıma sokmaya başladım, skort  modellerine bir yenisini daha ekleyip hafif kaşe olanı giydim ve pudra rengi gömleğimle pastel bir kombin yarattım.
 
Gömlek - Shirt : Zara
Skort - Skort : Zara
Ayakkabı - Heels : Steve Madden
Portföy - Clutch : Topshop
Bileklik - Bracelet : New Forever
Gözlük - Shades : Gucci
 



 


  






2 yorum:

  1. Güzel kombin:=) Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. buna bayıldım saçlarınız çok yakışmış ve ayakkabılar süper

    YanıtlaSil

Make comment