• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

17 Eylül 2013

WEDDING DRESS

6 yorum:
 
 
Geçtiğimiz Cumartesi akşamı sevgili arkadaşlarımız Fehmi ve Müge'nin düğünü için Yıldız Park'ı Vera'daydık. Mor çiçek ve kurdelelerin uyumu, serin hava ve Boğaz manzarası en çok hoşuma giden ayrıntılardı. Birbirini severek evlenen gençler ise hayranlık sebebi. Bilindiği üzere artık yaşı geldiği için, çocuk yapmak üzere evlilik yapan mutsuz insanlar öyle çok ki ...
 
Pudra rengi elbisem Network, ayakkabılarım iki yıl önce aldığım ve daha önce de sadece bir nikahta giydiğim Kemal Tanca, pleksi çantam ise Zara. Koyu saçlarımla bu kışı geçireceğim ama evlendikten sonra aldığım üç kiloya tahammülüm yok. Bu ara yeni şirket, ofis ve dükkan işleri sebebiyle spora iki hafta sonra başlıyorum. Soranlara henüz bebek yapmayı düşünmediğimi buradan söylüyorum. Seneye seneye ... ;)
 




 


 


 

6 yorum:

  1. Bayıldım elbisene, rengine ve sana..
    Hem bu kadar şık hemde bu kadar mütevazı olmanı seviyorum Sibelcim :) sevgiler size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler çok çok öpüyorum sizi :)

      Sil
  2. her zamanki gibi harikasın canım yine bayılmamak beğenmemekelde değil fıstık gibi olmuşsun yine

    YanıtlaSil
  3. elbisenize bayıldım çok yakışmış size de bende arkadaşımın düğünü için araştırmalardayım :) network un yeni sezonundan mı acaba? netmoda.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkürler :) Network yaz sezonundan bir elbise ve hala mağazalarda var, bulabileceğini sanıyorum. Sevgiler,

      Sil
  4. maaşallah diyorum ve sakın zayıflama diyorum. herşey yerli yerinde bence ve Fatihle çok yakışıyorsunuz çok sanslı eniştemiz

    YanıtlaSil

Make comment