• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

6 Aralık 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

Hiç yorum yok:
 
Diş dolgusundan henüz geldim ve pek nadir bu saatlerde evde olduğumdan çok boşlukta kaldım. Akşam kızlarla La Boom'da yemeğe ve sonrasında ise sevgili Cenk'i dinlemeye gideceğiz, muhteşem haftasonu başlasın. Geçen haft Instagram fotoğraflarımda  Safranbolu'dan da kareler var ;)

Geçen haftanın soğuğu ve sıcacık kürklü montum

Piyano sesi, klasik müzik, notaların beni ne kadar mutu ettiğini ayağıma küçük bir dövme yaptırarak belli ettim :) 

Yeni yıla her ne kadar yurt dışında girecek olsakta çam ağacımızı yine kurduk ve evimize yılbaşı ruhunu yaydık.

 Geçtiğimiz salı Four Seasons Bosphorus'ta Olia lansmanı ve Yılbaşı Alışveriş Şenliği'ne katıldık.

Chanel 18 Rouge Noir bordo rengi favorim ve bu kış sürekli kullanacağım 

 Geçtiğimiz hafta Galata Kulesi'nde vakit geçirip romantik manzarası eşliğinde sahlepimizi içtik.
 
Enerji ve kalori deposu fakat muhteşem çikolatası olan Oh la la Beatrice yemek için adres Jadore Cafe. Orada sıra bekleyip alçak tavanlı üst katında oturduğuma inanamıyorum :)

Dior Magnetic mıknatısıyla efekt veren güzel bir oje, tavsiye edilir. 


Evde tek başımayken Fatih'in boşluğunu ancak Çin yemeği ve biraz sushi doldurabilir. 

Safranbolu'nun meşhur Bağlar gazozu. Ben asitli hiç bir içecek içmem ama bunun asidi çok az ! 

Yörük Köyü'nde bu mevsimde iki bardak sıcak çay ve ev yapımı baklava efsane  

Arasta Çarşısı içerisine yeşil elma ve kuşburnu bal ile servis ediliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment