• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

21 Ocak 2012

HAIR CARE

 


Saçlarımın kaynak olduğunu iddia eden arkadaşlarım için özellikle bugün yazmaya karar verdim. Hem sarı hem çok uzun ve hem de sağlıklı olması hepsi birden nasıl mümkün oluyor ? Öncelikle şunu bilmemizde fayda var, hangi ürünü kullanırsak kullanalım, saç tipi kuruysa kuru, yağlıysa yağlıdır. Belki bakım ürünleriyle bir nebze rahatsız olduğumuz bu durumu değiştirebiliriz ama genetik kesinlikle önemli. Çünkü benim saçlarım kadar  işlem gören saçın sağlıklı kalması kalın telli ve kaliteli bir yapıya sahip olmasından kaynaklanıyor. Annemin saçları da böyle mesela :) Ayda bir dip boyadan sonra bakım yaptırıyorum onun dışında her banyodan sonra mutlaka kullandığım maske ve saç bakım ürünleri var. Hiç bırakmadan kullandığım şampuanları da paylaşıyorum.

I decided to write the friends who claim my hair has extra growth. How it s possible to have blonde and very long and healthy hair ? Firstly we should know that if your hair type is dry it will continue to be dry or oily. Maybe we can change the situtation a little bit with care products but genetic is very important as I said. My hair like my mother so I m lucky cause it s still strong in spite of foil highlightings. I let my personel hairmaker to do montly cure after hair dye and there re masks and some care products after bath. I share the shampoes which I always use.

 
Şampuan olarak en çok Gliss ve John Freida kullanıyorum. John Freida için Blonde serisi saçlarıma göre.
My Favourite shampoes are Gliss and John Freida. Blonde series by John Freida are suitable for my hair.

1.Marakeş yağı şekillendirici bir yağ. Banyo'dan sonra nemli saçlara sürülüyor ve saçın daha kolay açılmasını sağlamakla birlikte inanılmaz güzel kokuyor. Özellikle yazın denizden çıktıktan sonra çok işime yaradı. Marketlerde bulunmuyor, ben kuaförümden alıyorum.
2.John Freida açık tonlardaki saçlar için nemlendiricili bakım kremi.
3.John Freida sarı saçlara güneş ışıltısı veren şampuan.
4.Gliss sıvı saç kremi, nemli saça sürüldüğünde taranması çok kolay, saç kırılmasını önlüyor, çok uzun yıllardır kullanıyorum.
5.Gliss renk koruyucu saç kremi.
6.Gliss kuru ve boyalı saçlara iyi gelen onarım şampuanı.
1.Marrakesh oil is used after bath and provides refreshing and care. Also smells georgeous. Especially it was very useful after sea at summer days.
2.John Freida highlight activating blonde moisturising conditioner
3.John Freida Blonder lightening shampoo
4.Gliss liquid hair conditioner
5.Gliss color protect moisturising conditioner
6.Gliss repair shampoo



Gliss'in haftalık uyguladığım hücre yenileyici maskesi. Duştan sonra 10 dakika saçınızda bekletmeniz yeterli.
It s for weekly care and  enough to keep it only 10 minutes on your hair

Bunlar da çok güzel kokan sabunlarımdan birkaç tanesi. Sanırım dayanamayıp sürekli almaya devam edeceğim.
These are one of my hand soaps' collection. I think I ll continue to buy.

Tabii ki saçlarımı kırmadan taramayı başaran fırçalarım var ama bu krepe tarağı hayat kurtarıcı, der daim çantamda gezdiriyorum.
Of course there are many hair brushes I have which is succesful to comb my hair unless damage but this krepe comb is saving my life and I always carry it in my bag.

Gelelim 40 yılda bir kullandığım saç şekillendirme cihazlarına. Saçlarım uzun ve gür olduğundan bu aletleri kullanmak çok zor, çok zaman alıyor ve benim hiç o kadar vaktim yok, kuaförde daha kısa sürede ve zahmetsiz hallediyorum. Ama vakti olanlar için tabi ki ekonomik icatlar. Bu arada maşadan çok memnunum ama düzleştiricilere karşıyım her ne kadar 1 taneye sahip olsamda.
It s really hard for me to use these devices cause my hair is too long and strong. It takes many times and I have never had this time to do it. I can spend less time at my hair saloon to handle it. But the devices are very economic to some people who have time. I was pleased to use curling device but I m exactly against to other however I have it.