• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

5 Ağustos 2012

SHOTS FROM LAST WEEK

4 yorum:
 
Geçen haftanın özeti niteliğinde, instagramdan paylaşılmış ve paylaşılmamış sevdiğim bazı fotoğraflarla birlikte postum hazır.. Bir prova, havuz başında leylekle lak lak, bir magnumlu badem ve yeni başlanan balerin figürlü goblen..

Like the summary of last week, my post is ready for you with some photos which has been already shared on instagram. A rehearsel, chatter with the stork on the pool, a magnum with balmond and new ballerina figured tapestry.

 



Goblen, delikleri olan kumaşa yapılan işlemelerdir. Boş zamanlarımda yapmak için aldım ve inanılmaz zevkli. Pek boş zamanım olmadığı için birkaç ay sürecek gibi görünüyor çünkü bir saatte balerinin saçını bile bitiremedim :) Ama sonunda duvarıma astığım şey kendi el emeğim göz nurum olacak.

Tapestry is a some kind of handwork on embroidery canvas. I bought it to make in my spare times and it s really exciting but the problem is that there s no spare time and it seems I can not complete during a few months cause it even took one hour to finish ballerina's hair :)

4 yorum:

  1. ilk resimdeki elbiseye bayildim cnm cok güzel duruyor üstünde... :)

    YanıtlaSil
  2. canım ilk resim ne öyle dehşet resmen :) çok güsel :)

    YanıtlaSil
  3. o bır gelınlık provası mıııııııııııııııııı? cok begendım eger oyleyse?

    YanıtlaSil

Make comment