• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

9 Kasım 2012

IT SOUNDS GREEN

2 yorum:
 
Yeşil olan herşey sararıp solmuşken ben kulağa ne kadarda yeşil geliyorum değil mi ? Yeşilköy'ün güzel olan tarafı bahar aylarında havanın ve doğanın keyfini doyasıya çıkarabilmek. Doğup büyüdüğüm bu semti çok seviyorum gerçekten.
 
Birkaç ay önce İpekyol'dan aldığım yeşil İspanyol paça pantolonu ilk kez Red Hot Chili Peppers konserinde giymiştim ve bu kez Anna Dello Russo kolyemle çok yakıştırıp bir kombin yaptım.
 
Sözcüklerinizin renk, düşüncelerinizin ses olmasını diliyorum..

While everything is getting fade because of the weather i sound so green, right ? The best thing is to live in Yesilkoy, Istanbul, to enjoy weather and nature more than other districts at this season. I really love here.
 
I got this pants from Ipekyol 2-3 months ago and wore at Red Hot Chili Peppers concert at first time and combined it with my Anna Dello Russo necklace from H&M cooperation today.
 







 
Gömlek - Shirt : H&M
Pantolon - Pants : İpekyol
Çanta - Bag : Michael Kors
Ayakkabı - Shoes : Tommy Hilfiger
Kolye - Necklace : Anna Dello Russo on H&M
 
 

2 yorum:

  1. Kolyeye bayildim istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuşsun. Bayıldım! Özellikle o kolye inanılmaz bir hava vermiş ;)

    YanıtlaSil

Make comment