H&M bu kez dünyanın en ikonik moda evlerinden
biri olan Maison Martin Margiela ile işbirliği yaptı. Belçikalı tasarımcıdan
ismini almışsada şuan koleksiyonların isimsiz tasarımcılar tarafından
hazırlanmasının dışında diğer bir ilginç nokta, modaevinin kurulduğu yıllardan
itibaren hiçbir reklam ve pazarlama bütçesi olmaması. Buna karşılık belirli bir
kitlesi var ve tasarım endüstri hayranlıkla onu takip ediyor. 15 Kasım'da
İstinyepark dahil olmak üzere dünya genelinde 230 H&M mağazasında satışa
çıkacak olan 110 parçalık koleksiyonda modaevinin tarihini anlatan ikonikleşmiş
parçalar, olağanüstü paltolar, oversized ceketler, maskülen pantolonları
göreceğiz.
Kimliğini ve beğenilerini bunca yıldır gizli
tutan, zıtlıkların markası yine zıt bir hareketle H&M ile yaptığı
işbirliğini dünyaya tanıtmak için geçtiğimiz günlerde New York'taki Beekham
Sokağı'nda 60 yılı aşkın süredir boş duran virane bir binayı seçmişti. 1881
yılında inşa edilen dokuz kat binanın her katında farklı sanatçılar tarafından
hazırlanan enstalasyon ve performanslar sergilendi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Make comment