• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

1 Mayıs 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

Hiç yorum yok:
 
Instagram fotoğraflarında çoğunlukla birkaç hafta önce gittiğim Şanlıurfa ve Gaziantep var. Son birkaç haftadır iki kilo verdim, birkaç yeni elbise aldım, biyografi filmlerini izlemeye devam ettim, Yanni konseri olduğunu öğrendim, History'de depo savaşlarını kaçırmadım, bir sürü güzel haber aldım. 

1 Mayıs İşçi ve emekçilerin bayramı kutlu olsun. Birlik, dayanışma ve haksızlıklarla mücadele gününde kimsenin canı acımadan, burnu kanamadan geçer umarım.

Selfie 
Biyografi filmlerinden en sevdiğim Frida !


Şampiyon Fenerbahçe'yi destek amaçlı gittiğim Bursaspor maç biletleri

Şanlıurfa Fırat üzerinde tekneyle bir tur

Şanlıurfa'ya vardığımız akşam hemen Balıklıgöl'e uğradık

Sular altında kalan Halfeti'den bir manzara.

Sıra gecesine gitmeden olmazdı :)

Yöre'nin meşhur Şıllık tatlısı.. Hem hafif hem çok lezzetli !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment