• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

27 Nisan 2014

CLOUDS // NE GIYDIM

6 yorum:
 

Fenerbahçe şampiyonluğunu henüz ilan etmişken kutlamalar başladı ve hemen aşağıda çılgınca bir eğlence var, formamla seyrediyor çayımı içiyorum :) Tebrikler Fenerbahçe. Siyasi ve federasyonel oyunlar içerisinden sıyrılıp haftalar öncesinden şampiyonluğunu ilan ettiğin için ! 

Tüm haftasonu hava oldukça kapalıydı, cumartesi günü Ihlamur Kasrında biraz vakit geçirdik ve kasrın içerisini ilk defa gezme fırsatı bulduk, daha önce tadilat nedeniyle kapalıydı. Anvelop gömlek bu sezonun öne çıkan trendlerinden ve hem pantolonla hem de etekle inanılmaz kombinler ortaya çıkıyor, Ju İstanbul'un bu ipek gömleği ise benim dolabıma kattığım en favori parçalardan biri.

My Favourite team is Fenerbahce has just declared its championship in Turkey right now and the streets are so crowded with the people who celebrates this happiness. I m drinking some tea while watching from window with my Fenerbahce uniform :) Congratulations !

The weather was cloudy weekend, I spent some time at Ihlamur Kasri and took photos for post. Envelop shirts are one of the best on my wardrone this season, they are both perfect with skirts and pants.

Gömlek- Shirt : Ju Istanbul
Etek- Skirt : Zara
Çanta - Bag : Michael Kors
Ayakkabı - Shoes : Valentino
Saat - Watch : Guess


 
 




6 yorum:

  1. Oncelikle bir Besiktasli olarak tebrik ederim :P
    Ben koyu bir Besiktasliyim, kardesim ise koyu bir Fenerbahceli. Bu yuzden ikimizde kutladik dun :)

    Ayrica, beyazi sana cok yakistiriyorum, cok guzel gorunuyorsun kuzum.
    Optum seni kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BJK li oldugunu bilmez miyimmm :) teşekkürler tatlımm öpüyorumm kocaman

      Sil
  2. Soft renklerin romantik esintisi üstüne öyle güzel yerleşmiş ki bahar gibisin vallahi :)) bu pembe sana inanılmaz yakışıyor canım hatta geçenlerdde zarada pembe deri ceketi gördüğümde sibel bunu almalıııı dedim bu eteğinle birlikte giydiğinde pink uniform akımı yaratırsın :))))) :***** mutlu keyifli boool eğlenceli bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım masal gibi yazmıssın bayıldım, cok teşekkürlerrr kalplerimiz karşılıklı

      Sil
  3. Etegin önünü begenmedim sibelcim o pileleri fazla ve tuhaf geldi .onun dışında hersey muhteşem

    YanıtlaSil
  4. Lovely skirt and heels!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil

Make comment