• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

11 Nisan 2014

COSMOPOLITAN BACKSTAGE

2 yorum:
 
Yağmurlu başladığımız sabahın güneşli bir akşamüstü saatlerinde uzanmış yeşil çay içip hiçbir zaman izlemeye fırsat bulamadığım yabancı dizilerden bir bölüm açtım. Tüm günü eve ayırdığım için hiç dışarıya çıkmadım ve tam kıpırdamadan 2 saat geçirmiştim ki kişisel bilgisayarıma karşı daha fazla kayıtsız kalamadım. Bugün evde olmamın sebebi Mayıs ayında Cosmopolitan dergisinde yayınlanacak olan ev dekorasyon bölümü için çekimin olması. Bir daha ki ay mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum :) Backstage fotoğraflarıyla sizi başbaşa bırakıyor ve Nuh'un gemisi filmine gitmek için Fatih'i bekliyorum. Mutlu cumalar !



  








2 yorum:

  1. burası evin mi evinizse o küçük aynacıklara bittim :D

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir çekim olmuş, merakla bekliyorum dergiyi :*

    YanıtlaSil

Make comment