• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

7 Nisan 2014

YELLOW // NE GIYDIM

2 yorum:
 

Takip edenler bilir ki haftasonunu Şanlıurfa ve GaziAntep'te geçirdim. Belgesellerden izlediğim muhteşem yerleri bizzat görmek beni çok etkiledi. Özellikle Halfeti ve Balıklıgöl.. Zaman kısıtlı olduğu için araba kiralayıp görülmesi gereken noktalara uğradık ve bol bol fotoğraf çektik. Stil postumu Harran Ovası'nda çekmek istedim; tam olarak keçilerin ve çobanların arasında :)

I spent my weekend at Sanliurfa and Gaziantep. It impressed me to see those places which I watched at documentary. Especially Halfeti and Balikligol.. We had rented a car to check every point I determined before and took a lot of photos. Outfit post was shooted between goats and sheperds at Harran Ovasi :)

Gömlek - Shirt : Zara
Pantolon - Pants : Zara
Çanta - Bag : Accessorize
Gözlük - Shades : Upwatch (Uplooks)
Ayakkabı - Heels : Schutz 
Bileklik - Bracelet : Mango





 





2 yorum:

  1. Sibel Merhaba blogun çok hoş yeni keşfettim fakat izleyicin olamadm sorn var sanrım.
    blogumda işe giderken ne giysem diye bir post yayınladım eğer istersen seninde bu konulu bir yazın varsa linkini yorum olarak ekleyebilrsin.. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tatlım zaten izleyicinmişim :))

    YanıtlaSil

Make comment