• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

8 Nisan 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

3 yorum:
 

Uzun zamandır Instagram fotoğraflarını blogda paylaşmıyordum ve oldukça biriktiğini farkettim. Tatil postlarına başlamadan önce geçtiğimiz haftalarda neler yaptığıma bakalım. Yaz yaklaşırken beni serinleten sabah smoothie seanslarım, Roma dönemi kitaplarım, vintage,retro düğünler için fotoğraflar incelemek bugünlerde favorim. Herkese mutlu bir hafta diliyorum.


 Lidyana ile ekinoksu kutladığımız harika bir sabah daveti. Zeynep Turan'ın burç yorumları ve totemlerle çok iyi vakit geçirdik. Burada habere girip okuyabilirsiniz.

 Yeşilköy'de yeni açılan Lebnaan Restaurant Lübnan mutfağının en güzel yemeklerini sunuyor.


Geçtiğimiz hafta Taktik İletişim'in davetiyle günü birlik olarak Ankara'da açılışı yeni yapılan Next Level alışveriş merkezine gittik, Ankara'lı arkadaşlarımızla da görüşmüş olduk. Yeni AVM ise ikonik yapısıyla dikkat çekiyor. Uçakta çektiğim bu fotoğraf ise son dönem trendi boy friend jeans !

 Son günlerdeki eğlencem Roces Kaykay 

 Ju İstanbul'da Fashion Week öncesi kahve keyfi


Vogue ve Loreal işbirliği ile gerçekleştirilen Ombre etkinliği için House Hoteldeydik. Burada tüm fotoğrafları görebilirsiniz.

 Sabah kahvaltıları yummy

 Evde sushi yaparsam böyle güzel olur :)

3 yorum:

  1. çok güzel resimler canım

    YanıtlaSil
  2. Bunu görünce farkettim ig de takibinizden çıkmışım.neden olmuş anlamadım hayret ettim şimdi:((((neyse bu yazıyla anladım bunu.çok güzel fotoğraflar sevgiler

    YanıtlaSil

Make comment